"הציור הוא דרך אחרת לכתוב יומן" פיקאסו



לפני כשש שנים, חברה שלחה לי קישור בפייסבוק לסדנת ארט ג'ורנל - יומן האמנות, שערכה חגית אזולאי רוזנס. אמרתי לעצמי, מה כבר אפשר ללמוד ביומן ויזואלי שאני כמורה לאמנות לא יודעת? טכניקות חדשות? לצייר? להכין קולאז? משהו באינטואיציה שלי אמר לי,"לכי", זה לא מה שאת חושבת, זה משהו אחר.
מיד הוקסמתי והבנתי שרוח הדברים היא הדבר עצמו והטכניקות השונות הן המתנות שיש לי ואני יכולה לרתום אותם לעשייה. משם המשכתי לסדנה בסיאטל עם "הכוהנת הגדולה" של ארט ג'ורנלינג, אורלי אבינרי, והבנתי שארגז הכלים שבאמתחתי, שמורכב מלימודי אמנות וטיפול מאפשר לי ליצור סדנאות משלי שבהן אשלב נגיעות מתולדות אמנות, טכניקות במיקסמדיה והנחיית תהליכי מודעות וצמיחה.


''היצירה, היא לא דבר שנגמר ונעשה, היא תמיד מתהווה.
היא זו שמעלה את האדם מתחת השמש - למעלה מן השמש.
ממקום שאין כל חדש למקום שאין כל ישן, שהכל מתחדש'' (הרב קוק)


אני מציעה התנסות בכלים יצירתיים שיפתחו צוהר להיכרות מעמיקה יותר עם מי שאתם. בסדנה תכירו טכניקות עבודה מגוונות בשילוב עם עולמות תוכן מתחומי הספרות, השירה, הפילוסופיה ותולדות האמנות.
בתוך היומן הוויזואלי נכיר את שפת המיקס מדייה שמאפשרת  שימוש במדיות שונות מתוך עולם האמנות.(ציור, קולאז' צילום, הדפס, רישום).

נתנסה בצבעים מסוגים שונים פנדה, גירים, אקריליק, מים ודיו ליצירת אפקטים מרהיבים וכל זאת כדי ליצור יצירה נטולת שיפוטיות, ספונטנית, אותנטית, ומלאת הנאה.במשך העבודה נלמד ליצור דפים אמנותיים תוך שימוש בהדפס, החתמה, קולאז', סקרצ'ינג ושבלונות.

אז בואו ליצור ולהתחדש ב:

  • סדנה חד יומית להכרת טכניקת המיקסמדיה
  • סדנה חד יומית לכריכת יומנים
  • סדנה המשלבת תהליכי מודעות ויצירה של 5 מפגשים
  • סדנת מתנה ליצירת יומן לארוע:  יום הולדת , חתונה, בת/בר מצווה
  • בואו סתם כי פשוט בא לכם